fredag 13 mars 2009

Vidskeplig, jag?

Ja, jag kan erkänna att jag är en aning vidskeplig. Jag måste alltid säga "peppar, peppar" eller "knock on wood" som man säger där borta om någon påstår att "det händer aldrig mig" eller "än så länge så...". Ni vet vad jag menar.

Idag är det fredagen den 13:e. Jag har inte haft någon otur än. Peppar, peppar. Jobbar på som vanligt och tänkte gå och träna efteråt. Tänk om jag trampar snett och stukar foten på body combaten. Knock on wood. Aaah! Den som lever får se...

2 kommentarer:

Anna Westerlund sa...

tydligen så sker det 8% mer olyckor fredagen den 13:e än vad det gör andra dagar... "ske dej som du tror" kanske..?;)

Ellinor Bokedal sa...

Jag överlevde träningen i alla fall utan skador. Bara två och en halv timma kvar på denna dag nu så jag ska väl överleva utan större incidenter. Knock on wood!!