lördag 30 januari 2010

Pain & Pleasure

Försenat tåg till slut och inringd privatchaufför direkt till Näringslivsgalan i Ulricehamn igår kväll resulterade i en trevlig huvudvärk vid uppvaknandet idag. Väl värt det dock. Fick gräva fram den här burken i medicinskåpet för en stund sedan och vips så var tegelstenen till huvud borta. Vilken tur för då slipper jag hugga av mig det. Jag belönar mig själv med en sväng till gymmet istället. Dö kan jag göra senare om jag känner för det. Förresten, efter bokföring, fakturering och strukturering som står på dagens lördagsschema. Aja, jag kör på som vanligt. Så länge det är roligt är jag glad. Jag fick höra igår att jag måste ta det lite lugnt och inte jobba ihjäl mig. Tro mig, om det är någon som är medveten om vikten av göra annat än att jobba så är det jag. Don't you worry my friends. Jag har mycket roligt också. Just nu tycker jag bara att det är sjukt roligt att jobba, så jag gör det. Det är skillnad på att jobba för sig själv och att slava för någon annan. Fler borde prova.

Inga kommentarer: