fredag 26 november 2010

Snökaosfredag i Stan

Fredag morgon och jag laddar upp med en rykande färsk espresso. Mamma och pappa, jag önskar mig en kaffemaskin i julklapp. Återkommer om modell. Ännu en spännande dag i Stockholm. Ska möta upp bossen inne i stan om en timma och caféjobba några timmar innan det är dags för seminarium hos Invest Sweden. Just another day in Stockholm.

Jag fick precis ett nytt styrelseuppdrag. Broder Daniel ringde och frågade om jag vill bli suppleant i hans nya aktiebolag. Självklart. Jag antar förtroendeuppdraget. Jag lägger till det på listan över nya saker i mitt nya liv. Viel spannend alltså. Nu får jag väl nästan bege mig in till stan då, det är ju liksom lite snökaos ute. Otroligt egentligen att stadsborna inte kan hantera lite vitt puder.

Inga kommentarer: