torsdag 25 november 2010

Tårar

I tisdags, dagen efter att jag hade varit på röntgen, ringde doktorn och sa att min tå fortfarande inte har börjat läka. Ändå gör de inget åt det. Tejp och kryckor fram till jul och då är jag välkommen att komma och röntga igen. Kryckor my -ss. My a--. Jag blev så arg så jag började gråta mitt i lunchrestaurangen.

Inte nog med att foten är kaputt. Jag har sjukt ont i axlar, skuldror och nacke för att jag inte kan träna som normalt och för att jag bär runt på så mycket. Jag lever ju mer eller mindre med att mobilt kontor. Det sliter på kroppen. Jag Googlade "idrottsmassage Stockholm", fick upp det här och ringde. Fick komma redan en timme senare. Väl där grät jag nästan en skvätt till, för %#&()Q% vad ont det gjorde när han klämde ut muskelknutarna. Jag har varit på en andra behandling idag. Känner mig mörbultat, men på ett bra sätt. Ett extra plus för att de har tänkt till lite extra på toaletten.

Inga kommentarer: