torsdag 28 augusti 2008

Jag kan också blogga

Jag trodde väl aldrig att jag skulle starta en blogg. Vem kan vara intresserad av att läsa om mitt ointressanta(?) liv? Kanske finns det någon, välkommen i så fall! Vill ni ha smaskiga detaljer om mitt privatliv så är ni dock fel ute. Här kommer jag att skriva om hur livet kan se ut för en tjej i sina bästa år som är otroligt nyfiken på livet och vad det har att erbjuda.

Jag är egentligen alldeles för "vanlig" för att blogga (enligt min åsikt). Men å andra sidan, jag har ett spännande jobb, bor för tillfället i Sthlm och flyttar snart till Washington D.C. för att fortsätta karriären. Jag är otroligt hungrig på livet! Jag är inte rädd för mycket och det finns nog ingen som bryr dig så lite om vad andra tycker som jag. Jag går min egen väg och det har fungerat bra hittills. Peppar peppar!;)

Ingenting är någonsin vad det verkar vara. "Never judge a book by the cover"! Folk med fördomar är det värsta jag vet, as well as den svenska jantelagen! Tro nu inte att jag är sur och bitter. Tvärtom, jag är en av de mest positiva människorna jag känner. När jag blir arg, då finns det en bra anledning, tro mig! Jag anser att livet är för kort för att gå runt och klaga. Har du ett problem, gör något åt det! Bara du kan förändra din situation.

Nog filosoferat. Det här var det första inlägget på min nya blogg. Den som vill hänga med mig from now on är som sagt mycket välkommen! Som sagt, tro aldrig att saker och ting är vad de verkar. Kanske är de det, Or så är de helt enkelt The Other Way Around...

Inga kommentarer: