tisdag 9 september 2008

Back in Sthlm

Då var man tillbaka i Hufvudstaden. Jag hann till mötet igår kväll och det gick bra. Fick sen dra min väska ända upp till Odenplan (det är uppförsbacke och min väska vägde typ 50 kilo). Dessutom bor min kompis som jag bor hos nu på tredje våningen utan hiss. Jag somnade gott igår kväll.

Var på gymet klockan 6 i morse. Låg och gjorde crunches jämte supermodellen igen. Såg 0% underhudsfett springa på löpbandet. Skulle köpa frukost på vägen hem. Insåg att jag gick upp alldeles för tidigt i morse när inte ens mataffären har öppnat när jag går hem från gymet. Fick gå hem och duscha först.

Ska sitta på ett nytt kontor den här veckan eftersom alla från USA är här. Från Kista Science Tower där jag har suttit hela sommaren till Solna Business Park. Alla dessa parker gör mig vilsen. Jag är fortfarande kvar i Sthlm eller? Nu måste jag jobba lite.

Inga kommentarer: