måndag 22 september 2008

Brr

Efter att ha varit inne och jobbat, pluggat och packat hela dagen så tog jag och min goda vän Hanna en välbehövd kvällspromenad. Så skönt det är med frisk luft! Måste passa på att njuta av den nu innan jag åker över till värmen och den amerikanska sensommaren. Jag funderar på vad jag ska ha för skor på mig när jag flyger. Det blir inte lätt alltså. Det får nog bli sneakers.

Jag var och skulle låsa upp min telialåsta mobil innan men det gick inte i den här stan. Fick skicka iväg mamma till Borås för att göra det för jag hann inte själv. Vad har man annars mammor till? Jag hade tänkt att köpa en ny iPhone nu när jag kommer över men jag har nog ändrat mig. Jag hade en men sålde den, antagligen för att jag inte var helt nöjd med den. Kul grej, men det finns helt klart bättre telefoner. Jag är en trogen Nokiaanvändare.

Inga kommentarer: