söndag 7 september 2008

Det blåser!

Det gör det verkligen där borta på andra sidan Atlanten. Pratade just med en kompis i Florida. Det är Ike som är på G nu. Här har vädret varit till och från idag. Himlen öppnade sig verkligen på riktigt efter lunchtid, för att senare nu till kvällen bli ganska skapligt. Jag och J har precis varit ute och gått över 9000 steg. Jag lånade min mammas stegräknare. Eftersom jag gick säkert lika långt i morse så behöver jag alltså inte röra på mig imorgon. Bra, för det kommer jag inte göra heller. Ska sitta på ett tåg upp till Sthlm. Måste packa väskan. Först packa upp efter flytten förra helgen och sen packa ner det som jag ska ha med mig igen. Allt detta packande upp och ner, hit och dit gör mig galen! Finns det nån sån tjänst att hyra? Call me!

Inga kommentarer: