måndag 29 september 2008

Lite svenskt


Efter en brunch med en-av-amerikanerna-jag-traffade-pa-Edays-i-Stockholm-forra-veckans-basta-van-fran-Californien-och-hans-dotter (langsokt jag vet) motte jag upp med Anthon. Vi gick till en sportsbar och sag Washington Redskins mota Dallas Comboys. Efter ett tag kom ett gang svenskar fran svenska ambassaden, samt tre danskar fran danska ambassaden. Fraga mig inte vem som vann matchen, men det var tryck dar inne. Mer amerikanskt an sa kan det inte bli. Amerikansk fotboll, bud light, pizza och chicken wings. Jag var den enda som inte drack ol. Maste gora nagot at det, kanner mig utanfor.

Nar jag vandrade omkring i Georgetown idag (i narheten av dar jag ska bo) fick jag lite svenska tecken. Tretorn och H&M. Jag behover forresten aka till IKEA. Bil nagon?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inbilla varken dig själv eller någon annan att du kommer börja dricka öl. du ljuger för alla!

Ellinor Bokedal sa...

Ja mest for mig sjalv. Det smakar ju piss!