måndag 29 september 2008

Nej nej nej

Eftersom jag fortfarande ar installd pa svensk tid och vaknade halv fem i morse igen tankte jag att jag skulle forsoka halla mig vaken lange i kvall, sa att jag atminstone kan sova till halv sju i morgon. Sa jag gick ut och gick en svang. Vi vet ju alla att Amerikat inte har det storsta utbudet av gangbanor i varlden, sa jag gick till Wal-Mart for att se om de hade billiga handdukar och lakan och annat som jag maste kopa. Billiga fanns det, men inga snygga sa jag begav mig vidare till Kohl's. Dar fanns det mycket snyggt, men nar jag kom runt ett horn i affaren fick jag rena dandimpen (som Pippi sager, eller ar det Madicken?) for de spelade julmusik och hade ett helt hav av julpynt. Nej nej nej. Usch och fy! Sa har far det inte vara! Bort med julen nu, det ar ju fortfarande bara september!

Inga kommentarer: