måndag 20 oktober 2008

Fredag

I fredags efter jobbet tänkte jag och Anthon bara åka in till Barnes & Nobles och ta en kaffe och läsa lite tidningar. Vi var båda slitna efter en lång arbetsvecka. Sedan fick vi för oss att gå på bio men den gick lite väl sent. Vi ville se W, filmen om President Bush. Vi tog ett shoppppingstråk på M Street istället och hamnade sen på Barnes & Nobles igen. Jag bestämde mig för att köpa en bra bok och börja läsa (jag hatar nämligen att läsa böcker, är alldeles för rastlös för det). Jag blev kvar där inne i två timmar och hittade en massa bra böcker. Till slut kunde jag inte bestämma mig och klockan hade blivit elva och de stängde så jag gick hem utan att ha köpt någon bok. Så går det när man har för mycket att välja mellan. Här på bilden är en massa böcker om självutveckling. Självklart ligger Oprah's bok i mitten. Det var inte en sådan jag letade efter, jag lovar.

Inga kommentarer: