lördag 25 oktober 2008

Summer in the City

Jag ar helt fast i min bok jag kopte forra veckan. Laser den overallt. Pa metron, innan jag ska sova (da kommer jag i och for sig bara tva sidor) men ja, jag ar fast. Den handlar om en tjej fran London som ar art director och en kille fran NYC som ar copy writer. De jobbar for samma byra, men den ena i London och den andra i NYC da som sagt. De gor ett sa kallat exchange da de byter arbetsplatser och lagenheter under en sommar. Jag har inte kommit sa langt an men jag har forstatt att de kommer att fatta tycke for varandra efter ett tag, utan att ha traffats. Det later sa cheesy, men tjejen fran London som flyttar till NYC paminner sa mycket om mig. Ska satta mig pa metron hem nu och lasa. Ursakta mina byxor igar forresten, men jag hade varit och solat. Det behover man gora har borta ocksa. Det man dock slipper ar host-/vinterdepressionen som verkar drabba alla svenskar. Sant finns inte har. Imorgon ska det regna har for jag dodade en spindel idag. Jippi, jag maste anda stada och tvatta pa dagen. Sen ska jag pa middag och bio senare with a guy named Kip. En lugn helg med andra ord. Laddar infor nasta i NYC!

Inga kommentarer: