fredag 17 oktober 2008

Tired


Nu borjar mina klockan fem morgonar verkligen kannas i huvudet.
Mandag: Inga problem.
Tisdag: Det gar bra.
Onsdag: Varfor gor jag det har?
Torsdag: Har jag gjort det hela veckan sa gar det val idag ocksa.
Fredag: Sista dagen den har veckan.

Och idag ar det fredag, jippi. Imorgon far jag sova ut. Vet faktiskt inte vad som hander ikvall an. House of Sweden har en After Work som vi funderar att attenda. Boot Camp classen igar kanns i benen idag. Z2 tyckte inte det var kul alls nar instruktoren kom och skrek pa henne att ta i mer. Det var en syn, haha. Jag fick nog mer magtraning av alla skrattatacker an nagot annat. Ingen mer traning den har veckan, nu ar det helg. Fest imorgon som sagt. Det blir nog inga bilder pa den har bloggen darifran. Ni kommer forsta varfor.

Inga kommentarer: