torsdag 30 april 2009

Familjen Normal?



Har jag berättat att varje söndag klockan nio på morgonen är det yoga som gäller hos familjen Bokedal? Eftersom vi redan var uppvärmda bestämde vi för att ta det idag istället, ute på gräsmattan. Överst ser ni LilSis göra hunden. Jag posar snyggt i mitten med trädet och nederst har ni min vackra far som gör en...vi kan kalla det björnen. Jag tyckte nämligen att han såg ut som björnen i Disneyfilmen "Brother Bear". Visserligen är det älgarna som yogar där men min far kan inte vara en älg. Möjligen en bisonoxe men så vitt jag vet så var det inga sådana med i filmen. Undrar vad grannarna tror om oss? Äntligen har de något att prata om! :)

3 kommentarer:

sofia sa...

hahahha......

Bantningspiller sa...

nice blog

natali sa...

funkade lchf dieten för dig ? (: vill med prova den då jag är normalviktig som dig