tisdag 21 april 2009

Morgonstund...


Kunde inte sova i morse så jag gick på morgonspinning kl 6:30. Har jag blivit galen? Tydligen. Jag hatar verkligen spinning. Inte riktigt min grej. Däremot älskar jag utmaningar, eller helt enkelt bara att plåga mig själv i onödan, välj själv. Det var faktiskt bara 30 minuter spinning och efter det 30 minuter core, så det var lite fusk. Ändå, var skönt det var när det var över. Åkte och handlade färskt bröd på vägen hem och avnjöt det sedan tillsammans med en hemmagjord latte i min souvernir från Amsterdam. And so a new day began.

2 kommentarer:

Frida sa...

Men du måste ju vara den hurtigaste jag känner! Toka!
Förresten, vad menar du med "var jag har min käre vän"? VAR har du själv din Käre Vän?

Älskar dina Amsterdam-koppar BTW...:)

Ellinor Bokedal sa...

Min käre vän är långt härifrån...:(

Thanks, I like the cup as well. Kaffet smakar liksom lite bättre i den:)