fredag 24 april 2009

Rysk Spikmatta

Livet går vidare för de flesta. Jag har länge velat ha en sån här spikmatta som är så populärt nu. En sväng på stan med mamma idag och vips så hade jag en med mig hem. Inte en kinesisk som är den vanligaste, utan en rysk. Den har vassare piggar och är dessutom uppblåsbar så att man kan ta med sig den när man reser. Är det någon som har provat det här? Det var en upplevelse måste jag säga. De första två minuterna gjorde det så ont så jag nästan grät. Men som känt så gillar jag att testa mina gränser så jag låg kvar. Efter en stund domnade ryggen nästan bort och det gick över till mer skönt-ont. I instruktionen står det att man ska ligga max tio minuter första gången och sedan succesivt ka tiden varje gång. Efter fyrtio(!) minuter vaknade jag...

Inga kommentarer: