söndag 19 april 2009

Ungdomsminne

Rullade även förbi det här stället - Lingåsen. Här var det Lingåsfestivalen på den gamla goda tiden och alla var där. Här har jag både roliga och tråkiga minnen ifrån. Jag vet inte hur många gånger jag har satt mig i brännässlor och kissat. En gång tappade jag hundralappen jag hade i fickan och som jag skulle ha till inträdet. Jag var så förbannad som bara jag kan bli när jag märkte det så jag gick tillbaka dit jag trodde att jag kunde ha tappat den (det ska tilläggas att det var mörkt och en halvmeter högt gräs och jag var inte såå nykter) och stoppade ner handen på ett ställe, och där låg den j-dra papperslappen. Sån tur har bara jag. Många lyckliga kärleksminnen men även ett mindre lyckligt. Många urduckna cider i skogen och många snurrar på dansgolvet. Vilka minnen, jag vill tillbaka!

Inga kommentarer: