onsdag 23 september 2009

Mycket På Gång

Det händer mycket nu, därav avlacknandet i bloggandet. Mitt eget går bra genom alla spännande uppdrag jag har tagit mig an. Mest jobb har jag nu med nedanstående, som kom ut idag via ESPIRA:s nyhetsbrev.

Förstärkning på ESPIRA
På ESPIRA Projektarena stärks verksamheten genom att Emma Mårtensson ansluter som projektledare bredvid Hans Andersson och Catrin Wirfalk.
Två av projekten inom ESPIRA får också rejäl förstärkning och ökat fokus: Göran Muszynsky blir projektledare med uppgift att vidareutveckla arbetet med avknoppningar, och projektet
Fiberrik får en dedikerad projektledare i Ellinor Bokedal.


Men som sagt, det är inte det enda. Det som är så spännande att jobba som mig egen är att jag kan ta mig an hur många (eller få) uppdrag som jag själv vill. Och välja vilka jag vill ta mig an och inte. Lite för bra för att vara sant, men jag har ju själv sett till att skapa mina egna förutsättningar. Jag tycker fler ska göra som jag. Då skulle vi ha fler lyckliga och glada människor här i världen.

Inga kommentarer: