onsdag 28 oktober 2009

Bus4You

Jag åker buss. Från Borås till Stockholm. Det tar 5,25 timmar. Mardrömmen för vissa. Drömmen för mig. Jag kopplar verkligen av när jag åker buss och tåg. Det är en fördel. En annan är att jag får väldigt mycket gjort om jag bestämmer mig för det. Laptops och trådlöst bredband, halleluja. Fördelen med buss är att det är billigt. För drygt 700 spänn kommer jag fram och tillbaka till Sthlm. Med SJ skulle detta kosta tre gånger så mycket. Helt otroligt. Ändra på det. Jag testar Bus4 You för första gången. Än så länge är jag mycket nöjd. Jag gillar fotstödet för benen och att jag har ett eget säte för mig själv.
Ikväll väntar middag med bästaste Louise på Öfvre Östermalm. Vi kommer som vanligt att prata om allt kul och spännande som händer i våra liv. Ser fram emot det.

Inga kommentarer: