onsdag 25 november 2009

Lugna Lunchen

Jag skulle egentligen gått på Rotarylunch idag, men ärligt talat, jag måste tagga ner lite på mitt nätverkande nu. Det är jättekul, don't get me wrong, men det tar också en jumla massa tid. Det känns som att jag inte har gjort något annat än nätverkat hela hösten, och nu börjar det bli lite mycket. Vid varje nytt tillfälle dyker det ju dessutom upp nya möjligheter och fler saker att göra. Allt detta får mitt huvud att snurra och jag känner att jag måste stanna upp lite och fokusera på det som är viktigast just nu. Därför ställde jag in Rotarylunchen och träffade istället Aster på Torgstallet i Ulricehamn och intog en smaskig quinoasallad. Jag tror att vi båda behövde en riktig tjejlunch.
Detta gjorde susen och nu sitter jag och jobbar på mitt hemmakontor i full fart. Focus, focus. Julbordet med Företagarna i kväll ställde jag också in. Jag har bestämt mig för att det inte blir något mer nätverkande för mig förrän efter jul. Så får det bli. Det är nog med julluncher, middagar och teamaktiviteter på jobben ändå.

Inga kommentarer: