onsdag 30 juni 2010

Kvalitet

Jen ringde och undrade hur det gick med shoppingen. Jag har inte köpt något, sa jag. Hon trodde mig inte. Det är sant. Det enda jag tog upp kortet för idag var mat. Äta bör man ju ändå. Jag pratade med LilSisSkype tidigare. Hon sa att jag får sluta shoppa nu. Men allvarligt. Visst har jag shoppat, men bara sånt jag ända skulle köpt i Sverige, för betydligt fler Riksdaler. Det jag inte tänker köpa är en massa kläder. Det är inte samma mode här som hemma. Det kläder jag har köpt här under åren är sådana jag tar fram nu när jag åker hit igen. Jag använder det inte hemma, det passar liksom inte.

Jag köpte det här mineralpudret vid Rodeo Drive sist jag var där. Svindyrt men om det är något jag gärna lägger pengar på så är det bra hudvårdsprodukter. Jag använder inte mycket smink och när jag väl köper något nytt så får det kosta. Jag fick dessutom en massa extragrejer med i påsen för expediten tyckte jag hade så fina ögon. Jag fick nog nästan igen mina pengar där.

Inga kommentarer: