lördag 26 juni 2010

Running + Soccer = Good Day

Har nyss varit ute och sprungit en sväng. Jag tog sikte mot Hollywoodskylten och kom säkert halvvägs men jag insåg att det var för långt för att nå ända fram. Jag är ju trots allt ingen marathonlöpare, än. Det är ett bra sätt att se stan på, att springa runt. Jag passerade Beverly Ave, Santa Monica Ave, Sunset Blvd och några andra kända gator. Det känns lite "surreal" som jag sa till Alex häromdagen.

Jag hann hem lagom till USA-Ghana matchen, som USA precis förlorade och även de är nu ute ur denna Underdog World Cup. Amerikanerna är inte glada just nu, dåliga förlorare som de är. Känns lite skönt att Sverige inte ens har varit med. Man behöver liksom inte bry sig då och kan spara på nerverna. Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig efter Vinter-OS.

Inga kommentarer: