måndag 30 augusti 2010

Kändisar

Jag sa till mamma och syster när jag mötte dem vad som pågick som givetvis ville gå dit och itta. Jag kan inte riktigt bry mig om kändisar så jag gick och satte mig och väntade vid ett ställe bredvid. Kunde ändå inte låta bli att titta. Sämst klädd var helt klart Peter Haber. Jeans och trädgårdsjackan, kom igen? Lena PH och Per Holknekt var stiliga tillsammans. Micke Persbrandt och hans polare käkade äpple. Precis när jag hade knäppt bilden tittade Persbrandt rakt på mig, vinkade och log. Då fattade jag hur dum jag var där jag satt och la ner kameran och gick. Så länge inte Kungen och Drottningen eller Kronprinsessan och Prins Daniel var där så var det ändå inget kul. Jag gick och shoppade istället.

När jag möte upp mamma igen en kvart senare var hon helt lyrisk:
- Såg du Kungen och Drottningen och Daniel och Victoria?
- Men vad i?! Kan vi gå nu?

Inga kommentarer: