tisdag 26 oktober 2010

Kista Science Tower

Idag var det då styrelsemöte med den delvis nya styrelsen. Jag är ny, Vd:n är ny och en del ledamöter var nya. Spännande och kul med något nytt. Platsen för mötet var Kista Science Tower där jag jobbade för två år sedan. Kista har utvecklats oerhört snabbt sedan dess. Jag gick nästan vilse. Efter styrelsemötet åkte jag upp till 24:e våningen och hälsade på min gamla arbetsplats. Det såg ut som vanligt. Uppe på taket såg man ända bort till Globen.

En lång dag har det varit men den är inte riktigt slut än. Jag har lite jobb kvar innan jag kan lägga ner för kvällen, men jag kan ärligt säga att jag skulle inte vilja göra något annat. Jo, en löprunda som avbrott hade suttit fint. Det går tyvärr inte men jag ska gå ut och gå istället. Det blir bra. Om en stund.

Inga kommentarer: