torsdag 28 oktober 2010

Kurering

Även om jag kan vara sjuk nu eftersom jag är anställd (känns konstigt) så har jag inte tid. Vill definitivt inte. Jag dricker starkt kaffe för att orka och äter en massa vitaminer i form av frukt för att tillfriskna snabbare. Träna är inte att tänka på nu men annars är det ett väldigt effektivt sätt att få ur en infektion ur kroppen. Det funkar i alla fall på mig. Om jag känner mig bättre imorgon tänker jag gå till ett gym och köra ett lugnt styrkepass. Nej, jag är inte dum. Jag skulle aldrig göra något som kan vara farligt som att springa en mil med halsfluss och feber. Men lite halvrisig kan man vara och faktiskt röra lite på sig ändå. Jag mår i alla fall inte bättre av att ligga ner och tycka synd om mig själv. Jobba kan jag ju göra från den sköna fåtölj där jag sitter nu.

Inga kommentarer: