söndag 31 oktober 2010

Sjutton Miljoner Kronor

Idag känner jag mig "normal" igen efter min förkylning. De senaste dagarna har jag haft Energi Noll. Jag är som sagt sjuk väldigt sällan och när jag väl blir förkyld så blir jag det på riktigt. Nu först orkar jag ta tag i lägenhetsjakten. Jag har tänkt att hyra något i andra hand tills jag vet vart jag definitivt vill bo. Vilken del av Hufvudstaden med andra ord, för jag vill nog bli kvar i Stockholm ett tag. Mitt tappra försök att hålla mig borta härifrån höll inte. Jag hamnade här till slut ändå, men först när jag slutade anstränga mig. Ain't it funny?

Jag sitter och tittar i gårdagens bostadsbilaga. Blir sugen på att gå på lägenhetsvisningar idag. mest för att känna av marknaden och få mig en bild av vad jag ska sikta in mig mot om jag framöver ska köpa något. Jag vet ju ungefär var jag vill bo, om jag får välja. Det är definitivt inte i någon vindsvåning på Östermalm. För 17 mille.

Inga kommentarer: