torsdag 30 december 2010

Wal-Mart

Beth undrade vad jag ville göra i går kväll. Min sömnbrist gjorde sig tillkänna så jag var fine med typ ingenting. Eller jo en sak ville jag göra.
- Is there a Wal-Mart nearby?
Beth och Ed, hens pojkvän, tittade konstigt på mig.
- Sure, what'd you need from there?

Hallå, Wal-Mart är ju en svensk tjejs dröm. Fattar ni vad mycket onödigt man kan handla där för nästan ingenting? Som hundrafemtiokronors mascara för endast en femtedel av priset. Clear Eyes - en hårt arbetande 28-årig tjejs bästa vän vissa dagar. Inte att förglömma - White Strips. Jag köpte med mig en sådan kur hem i somras men jag har glömt att göra den. Nu efter den här rödvins- och kaffehösten, samt chokladjulen kan det nog behövas. Varför bara ha vita tänder när man kan ha vita tänder? Det är det jag menar, på Wal-Mart hittar man allt man egentligen inte vet att man behöver.

Inga kommentarer: