torsdag 30 december 2010

Free Gym

Hade det inte varit för att jag stod med träningskläderna på som bestämt klockan nio så hade de andra två aldrig kommit iväg till gymmet. Jag började på crosstrainern. En halvtimma, sedan var jag uppvärmd för lite styrketräning. Då var de andra klara och ville åka hem. Men hallå? Eftersom det inte är längre än ett kvarter hem till huset så sa jag att jag går hem när jag är klar. Jag gjorde lite ab work och sedan gav jag också upp. Skulle ju få en rundvandring på gymmet också eftersom jag hade ett guest pass. Jag hatar dessa, jag vet hur ett gym funkar. Jag tror att killen som skulle visa mig runt fattade detta också för jag slapp. Dessutom gav han mig fri träning under hela tiden som jag är här. Tack för det, jag behövde inte ens blinka med ögonen.

Inga kommentarer: