onsdag 29 december 2010

Whole Foods

Beth frågade vad jag vill göra i dag. Det är så skönt för eftersom jag har bott i Orlando förut så har jag redan gjort allt man ska göra om man åker hit på semester. Därför har jag heller ingen direkt lista på vad jag vill göra. Jag är här mest för att bara vara. Komma bort från vardagen och andas lite amerikansk luft. Vi behövde åka och handla. Då kom jag direkt vart jag ville - Whole Foods. So off we went.

Jag stockade upp med peanut och almond butter. Förklarade för Beth att vi inte äter det i Sverige som de gör här. Här hittar man allt med panut butter smak. Det finns nog ingen unge som inte äter Reese's cereal till frukost och får med sig en P&J sandwich som lunch. Jag äter det helst direkt ur burken eller på ett äpple eller päron. Supergott och fett som tusan. Man blir varm och go efteråt.

Inga kommentarer: