måndag 31 januari 2011

Bland MIx

Dags för ännu en rulle sporttejp. Svensk är bättre än amerikansk. Mer spänst i liksom. Gick på en visning efter jobbet. En lägenhet på Rörstrandsgatan som jag vill ha. Det är mycket jag vill ha här i världen. Skyndade mig hem och tänkte ta en löptur till en senare visning i samma område. Började springa men knät sa nej med en gång. Jag hann alltså inte till visningen. Gick (haltade som en pingvin) en liten sväng istället och passade på att handla lite mat på vägen. Min nya iPod är underbar med radio i. Jag lyssnar hellre på radion än på egen musik just nu. Jag hr mina perioder när det gäller musik.

Vilket blandat inlägg detta blev. Kan ju tillägga då att jag har på Konferensresan på TV:n i bakgrunden. Jag vet inte vilka som är värst, de som är på singelfest och sjunger karaoke eller körresan där körledaren sjunger för maten. Det måste ses. En del människor är ju inte kloka. Det får mig att inse hur normal jag är.

Inga kommentarer: