tisdag 4 januari 2011

Shoppinguppdatering

Beth och Ed släppte av mig. Jag shoppar gärna ensam, eller med någon som är lika galen som jag, annars blir det jobbigt för alla. Jag bad dem att hämta mig några timmar, typ två, senare. Jag messade efter en och en halv och sa att jag inte var klar. Det blev fyra och en halv till slut.

En liten shoppinguppdatering. På Forever 21 fick jag handikappsprovrummet. Ser jag så retarded ut i mina Crocs? Nike Store var mentalt jobbig att gå in i. Gick ut igen. Apple tjänar pengar, helt klart. De har till och med en Express Shoppingkassa. Om man vet att man ska ha en Macbook eller iPad, varför då stå och vänta? Jag köpte ett nytt cover till min iPad. Gillade inte det första jag köpte. Vad jag shoppade mer får inte plats här. Nu blir det matlåda till jobbet resten av året. Och det som precis har börjat.

Inga kommentarer: