torsdag 31 mars 2011

Hopplös Löpare

Vanligtvis kan tjejer inte gå in i en sko- eller väskaffär utan att ha med sig en påse ut. Jag gillar visserligen sådant också, men med när det gäller löparskor är jag hopplös. Sprang in på Löplabbet Race för att "titta vad de hade inne". Kom ut med de här: Sauconys Grid Type A4. 156 gram. Jag behöver i och för sig en lätt sko att springa med på Stockholms gator. Jag är inte van vid så mycket sådan terräng. Vanligtvis springer jag i skogen. Jag har i och för sig ett gäng med Nike Frees som de här och de här men dem springer jag barfota i och det är lite tidigt för det. Jag behövde alltså en lätt sko som jag kan springa i med strumpor i morgon och det är precis vad jag tänker göra. Jag vet att mina argument är patetiska, men de funkar på mig.

Inga kommentarer: