onsdag 30 mars 2011

Nya Solsidan

Jag gick som sagt en sväng i skymningen. Vad mycket en extra timmas dagsljus gör. Jag gick förbi min nya lägenhet som jag flyttar till i maj. Det är ett genomtänkt köp. Visst att lägenheten är fräsch, men jag utgick nästan mer ifrån vad jag kan göra runt omkring den är vad jag kan göra med den (inuti). Med "runt omkring" menar jag inte precis trädgårdssysslor, utan hur jag kan springa, cykla och simma i närheten av där jag bor. Det är perfekt. Jag har både löp- och cykelvägar precis utanför. Det är typ hundra meter ner till vattnet så jag kan i princip hoppa i våtdräkten hemma och springa ner och plumsa i. Tror ni inte att jag kommer att göra det? Ni får väl se. Dessutom har jag både ett slott, en segelklubb och en hästgård med ridskola precis nedanför. Det här kanske är det nya Solsidan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

det skulle vara för att du bor där då:) Örjan

Ellinor Bokedal sa...

Ja tänk om alla strålade som jag ;)