måndag 27 juni 2011

Amerikanskt Besök

Hade ingen större lust att göra något efter jobbet i dag, trots det fina vädret. Jag ville bara hem och fixa i ordning lite i lägenheten. Nu är det över en vecka sedan jag var hemma igen. Jag tog en sväng på stan och hittade två klänningar som jag tyckte att jag behövde, sedan åkte jag hem.

Jay skulle kommit i kväll. Han ska låna min soffa några nätter. Han springer runt och har det gott i Stockholm på dagarna. Lite business har han också här. Han ska även med mig ut och springa. Alla är så rädda för att springa med mig. Jag förstår inte varför, jag springer ju inte ens snabbt. Nu insåg Jay att det skulle bli för sent innan han kunde komma i kväll för han är på någon middag, så han kommer i morgon istället. Skönt, då kan jag gå och lägga mig tidigt. Jag ställer undan vinaren igen och bäddar sängen med rena lakan.

Inga kommentarer: