torsdag 30 juni 2011

Gone Baby Gone

Man har bara mycket tid i livet. Den går förbi fort och det gäller att ta vara på nuet om man inte ska sitta här om tio, tjugo och trettio år och ångra det man inte gjorde. Jag är nog, slash har varit, lite extrem vad gäller det, men jag ångrar ju heller inget jag inte gjorde. Jag har gjort allt jag har velat hittills i livet, men jag är långtifrån klar.

Jag håller just nu på att rensa mitt liv på saker som tar min tid men som jag inte vill ska göra det. I den här kategorin "saker" ingår även människor. En del tar verkligen energi från mig. Jag har en massa bra människor i mitt liv men även några som jag undrar om de verkligen är så bra? Det är de här som antingen nu ryker eller får stanna. Jag testar dem först. En skulle jag vilja ha kvar men som själv inte verkar vilja. Radera. Jag har inget val.

Inga kommentarer: