torsdag 30 juni 2011

Spontanmotion

Jag hade bestämt morgonsimning med min multisport-/triathletgranne i morse, men jag orkade inte leta upp baddräkten (eller fegade ur, välj själva). Rädd för att sjunka, I guess? Istället tänkte jag vara duktig och ta mig till gymmet. Det tar för lång tid att gå så jag tänkte att jag springer dit. Det var ju bara det att när jag väl var vid gymmet hade jag ingen som helst lust att gå in när solen sken och fåglarna kvittrade ute i friska luften. Jag sprang förbi. Bra var i alla fall att jag hade mina mest dämpade skor. Jag tog ur sulan ur dem för att komma lite närmare marken, men fortfarande är det dämpning kvar i dem. Jag hade till och med strumpor i skorna, det har jag inte ofta. Det blev nog inget tidsrekord den här morgonen heller men det var inte det jag var ute efter. Det vara bara - skönt.

Inga kommentarer: