söndag 31 juli 2011

Life As We Know It

Jag såg en film härom kvällen som var inspelad i Atlanta - Life As We Know It. Den var riktigt bra. Bra story och med Planetens snyggaste skådespelare. Att den var inspelad in the ATL så att jag blev gråtfärdig i vissa scener gör att den får en stjärna i kanten av mig.

Antalet filmer som jag har sett den senaste veckan är fler än jag har sett på ett år innan. Jag har tvingat mig själv till en vit långhelg. En vit helg i SemesterStockholm är inte lätt. De flesta jag känner är bortresta. Några är sjuka. De som är kvar i stan, friska och krya, har festat i helgen. Det lämnade mig kvar ensam. Det är vad man får för att man ska vara duktig (och tråkig). Snacka om "life as we know it". Det är så det är. Man umgås helst över alkohol. Synd ibland, men oftast kul. Min nästa helvita helg dröjer.

Inga kommentarer: