lördag 20 augusti 2011

Sayonara Baby

Men nu hörrni, vet ni vad? Nej det gör ni inte, än.

Det har hänt väldigt mycket de senaste åren, på alla plan. Nästan inget i mitt liv är detsamma nu som för ett, två och tre år sedan. Det mesta for the better givetvis. Jag skulle inte ha velat missa något. Däremot saknar jag vissa saker som jag hade då och som jag vill - och kan - få tillbaka.

Jag har funderat på det här ett tag, och det är dags för mig att sluta blogga. Det är av många anledningar jag väljer att göra det som jag inte känner att jag behöver rabbla upp här. Jag behöver göra vissa förändringar i mitt liv. Jag säger inte att jag behöver fler nya saker (obviously not) men istället hämta tillbaka en del gammalt som saknas för att Ellinor ska vara Ellinor all in.

Jag som inte riktigt kan svara på frågan varför jag bloggar eller vad jag bloggar om och som ändå här fått väldigt många läsare, lägger ner bloggen nu - för min egen skull. Jag måste göra vissa saker för att vara schysst mot mig själv. Jag är en bra människa mot andra, men ibland undrar jag om jag är lika god mot mig själv? Jag måste fokusera på det som är viktigast för mig just nu, så bloggen får gå och jag blir mer anonym, mindre publik.

Jag kommer inte att radera den här bloggen för gott, än. Jag lägger den "on hold" tills vidare. Jag slänger aldrig något jag tycker om förrän det har gått så lång tid att jag glömmer bort det av mig själv.

Tack, ni som har följt mig. Ni som vill fortsätta veta lite om vad jag gör i livet, ni vet var jag finns och hur ni når mig. Jag vet antagligen vilka ni är också?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rvltn undr varfr?

Johan sa...

Oj, kom lite oväntat. Men får tacka för tiden vi fått följa dig! Lycka till med framtida utmaningar! Och med träningen!