måndag 26 september 2011

DäBlevIngeBra

Jag hade på Hollywoodfruarna på TVn i bakgrunden innan. Den där Montazami är skön. I kväll visade hon hur hon får till sina lockar. Håret är viktigt för Maria, men det är inget hon lägger ner jättemycket tid på. Ha. Hon har inte mindre än tre olika locktänger som hon använder varje gång hon fixar frisyren. Efter plattång och fön.

Jag brukade alltid låta mitt hår självtorka. Nu hinner jag inte det längre så det får bara självtorka så mycket det går, sedan åker hårfönen fram. Jag har självfall och naturligt några lockar här och där. Ibland plattar jag det helt. Ändå är det hästsvansen som är det smidigaste, när jag är så aktiv som jag är.

Att posa är inte min grej, men ni får dagens I'm-done-with-the-day-pose. För det är jag. Klar med dagen alltså, som ni ser. Min Blondinbella-putmunspose blev inte heller så bra. Jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: