fredag 30 september 2011

Nu Ska Jag Bli Hel

Jag har gett upp. Jag gav det inte ens veckan ut, utan inser att jag inte ska syssla med fler "hemmakurer" när jag har skadat mig. Inte ännu en långvarig skada som kanske blir permanent.

I går köpte jag de här grejerna. De går att både lägga in i frysen och värma i micron, alltså för både kyla och värme. Jag fortsätter med det här över helgen, men på måndag morgon har jag en läkartid. Jag ska träffa Tre Kronors landslagsläkare och se om han kan hitta vad det är för fel med mig och vad jag ska göra åt det. I have faith. Jag orkar inte ha ont längre. Orkar inte halta längre. Inte heller bara sova på en sida eller på rygg. För att inte tala om att inte "kunna" springa.

Jag var på gymmet i morse också och har bokat in en tid på måndag kväll med en PT som ska lägga upp ett träningsschema för att bygga upp kroppen på rätt sätt. Jag må kunna mycket om kroppen och om träning, men det finns andra som kan mer. Dags att inse att jag bara är en amatör och lyssna på proffsen.

Inga kommentarer: