tisdag 31 januari 2012

Sova Lite Mer Kanske?

Jag har trots en tung dag haft en rad intressanta möten. Man ska inte favorisera möten, men en del är helt klart coolare än andra.

Efter lunch var jag hos tandläkaren för första gången sedan 2006 (pinsamt men sant). Förvånad blev jag när jag fick beröm för att jag sköter mina tänder så bra. Inte ett enda hål. Tandsköterskan frågade även om jag hade blekt mina tänder nyss.

- Visst, med rödvin och kaffe, svarade jag.

Det enda hålet jag har haft i dag var det i huvudet. När jag var klar hos tandläkaren som höll till på sjätte våningen skulle jag gå nerför en stor stentrappa för att komma ner till markplan. Helt plötsligt bara mina ben vek sig. Jättemärkligt och tack vare en jäkla tur så slog jag mig inte allvarligt. Lite blåmärken fick jag för jag ramlade framlänges och landade på knäna, nedför. Jag var mer mån om att skydda datorn än något annat.

Där och då fick jag nog. Åkte hem och sov i tre timmar. Inga mer sömnlösa nätter, tack.

Inga kommentarer: