söndag 26 februari 2012

Bakom Bloggen

Det har kommit till att bli en del människor som läser den här bloggen. Jag vet inte varför. Anledningen till att jag började blogga var att jag inte orkade maila var och en när jag bodde på andra sidan jordklotet. En blogg kan många läsa. Den har hängt med i tre och ett halvt år nu.

Jag skriver inte det här för att jag ska lägga ned. Jag har försökt flera gånger men det går inte. Däremot ändrar bloggen inriktning och teman allt eftersom mitt liv förändras. För det gör det. Typ hela tiden.

Ni som känner mig personligen vet att jag inte skriver om allt som händer i mitt liv. Den här bloggen är faktiskt ganska ytlig. Ibland kan det komma något djupare inlägg, men det är inte det den finns till för. Jag vet inte varför den finns men eftersom ni läser så fortsätter jag att skriva. Dessutom tycker jag om att skriva och ibland är det skönt att printa av sig.

Livet går ganska bra nu. Den delen som går allra bäst kommer ni inte att läsa om här. Vill ni veta så får ni fråga face to face. Då kanske jag svarar.

Inga kommentarer: