onsdag 21 mars 2012

Helt & Fin iPhone

Min iPhoneskärm har varit lite sprucken sedan i början av juni förra året. Det har bara inte blivit av att jag har bytt den, men förra veckan köpte jag en Grouponkupong med 50% på byte av skärm. Äntligen, tänkte jag och slog till. Det vara ju bara det att butiken där kupongen gäller ligger i Göteborg och jag bor i Stockholm. Vilken tur då att jag är i Göteborg nu några dagar.

Jag kom till butiken halv sex i går, de stängde klockan sex. De hade givetvis en kölista och skulle inte hinna fixa min innan de stängde. Jag drog en snyfthistoria om att jag hade kommit ända från Stockholm och att jag bara var där för dagen. Jag sa nog även något desprat i stil med att "Jag gör vad som helst...". Hur som helst - det funkade. En kvart senare hade jag ett helt och fint skal på min telefon. iPhonereparation - rekommenderas. Ps. De finns även i Stockholm (men där gällde inte kupongen).

2 kommentarer:

Madeleine Bokedal sa...

tacka ett mkt frangangsrikt företag för det

Ellinor Bokedal sa...

Framgångsrikt hur? ;-)