fredag 30 mars 2012

Riktigt Glad

Jag jobbade sent i går men trots det så var det inte jobbigt att gå upp tidigt i dag och sticka ut på en löprunda. I dag var både benen och vädret på min sida. Jag hann hem innan det började snöa(!)

Jag har två rundor om jag kallar för mina "rehabrundor". En är fem kilometer och en är sju. I dag blev det sjukilometarn. De går båda bort till Sundbyberg och tillbaka. Halva längs med vattnet och halva i stadsmiljö. Nu är rullgruset borta och för mig innebär det att det officiellt är vår. Jag har lust att ta fram mina inlines. Faktiskt att jag har lust att köpa nya.

Vi får väl se. I dag är jag mest glad för att jag kan springa på riktigt. Nej fel, jag är ännu gladare för något annat. Och så är jag glad för att jag får besök i helgen. Ja, i dag är jag riktigt glad.

Inga kommentarer: