tisdag 17 april 2012

Det Går Framåt

Jag hade bestämt mig för att träna efter gymmet i dag men jag tänkte mig nog snarare gymmet än något annat. På vägen hem kände jag hur skönt det var ute (förutom pollen i luften) så jag kunde inte låta bli. Gymmet står kvar.

I förrgår kväll/natt sov jag nästan ingenting. Efter min aktiva/fysiska helg (träning och städning) var jag trött i kroppen. I måndags kväll började det liksom klia först i höften men sedan i hela benet och till och med i armen. Typ riktigt jobbigt RLS. Det blev bara värre och värre och jag sov som sagt i princip ingenting. Jag lyckades slumra till de sista två timmarna innan jag skulle upp och när jag vaknade var höften helt bedövad.

När jag sprang i dag så kändes det bra. Inflammationen som har suttit där i i snart...17 månader, verkar vara på väg ur min kropp. Jag tar inte ut någon seger i förskott, men jag måste säga att det känns som att det finns hopp för mitt löparliv igen.

Inga kommentarer: