lördag 28 april 2012

Hemma-Kväll

Jag lade mig på soffan så fort jag kom hem i går och där blev jag kvar. Jag kom aldrig ner till källaren utan vaknade på soffan med kläder på mitt i natten. Jag förflyttade mig till sängen och vaknade klockan tio i dag. Äntligen utvilad.

Jag hade tvättid halv elva och när jag hade satt igång två maskiner stack jag ut och sprang i Fivefingers en timme. Hängde upp den första loaden tvätt när jag var tillbaka och satte igång två nya maskiner. Måste ha rena kläder när vi åker till USA natten till måndag.

Vi skulle egentligen åkt till Nyköping på födelsedagsfest i kväll men min käre pojkvän har blivit sjuk. Ska snart åka över till honom och göra soppa eller något istället så han blir frisk tills vi ska flyga. Jag tycker faktiskt också att det är lite skönt med en hemmakväll.

Inga kommentarer: