onsdag 25 april 2012

Hockey-Proffs?

En konferens är en konferens och jag har varit på många sådana. Jag har också anordnat en hel del. Nu för tiden vet man hur man ska göra, dels för att få folk att komma dit och dels för att får dem att komma ihåg den.

Självklart har det varit mycket sitta och lyssna i Jönköping under ett par dagar, men även mycket diskutera, nätverka och mingla. Vi toppade i går kväll med att spela hockey i Kinnarps Arena - HV71:s hemmarena. 

Jag har ärligt talat inte stått på ett par skridskor på 15 år (och det var samma skridskor jag åkte på i går som då) men det gick helt okej. Domaren frågade efteråt om jag spelar hockey och med 2 mål och 2 assist får jag väl vara nöjd? Grymt roligt var det i alla fall och är det någonstans jag har träningsvärk i dag så är det i magen efter allt skrattande.

Inga kommentarer: