måndag 25 mars 2013

Mys-Söndag

Söndagen gick i mysets tecken. Tog det lugnt på förmiddagen och gick sedan en stavpromenad i skogen. Det är verkligen vårkänsla i luften nu. Bort med snön bara.

Sedan hörde jag att det är våffeldagen imorgon (25 mars) och blev sugen på våfflor direkt. Ni ska veta att jag inte har ätit våfflor sedan jag var liten. Bara tanken på våfflor har alltid gjort mig illamående. Det här är en gravidgrej, att jag tycker om det nu. Precis som semlor.

Sagt och gjort. Världens bästa J tog med mig på en brunch så att jag fick mina våfflor. Sedan följde han även med mig till IKEA för jag ville kolla vad det fanns för bebisgrejer där. Jag hoppas att alla har en lika bra kille och framtida far till sina barn som jag.

Tyvärr föråt jag mig på våfflor igår så jag är nog nöjd till nästa graviditet. Min stora våffeldag kommer för alltid att vara den 24 mars.

Inga kommentarer: