tisdag 19 mars 2013

Tredje Trimestern

Jag var uppe tidigt i morse och knatade i snön för ett besök hos kiropraktorn. Hon frågade hur jag mådde och jag berättade då att jag har börjat må lite illa. Hon tyckte att det lät konstigt att jag har börjat må illa nu när jag inte har gjort det förut och ville då inte behandla mig förrän jag hade varit hos barnmorskan och tagit prover. Så jag fick gå därifrån utan behandling. Då kunde jag ju sovit en timme extra.

Idag gick jag in i v 29 och därmed tredje trimestern. Jag hade ett besök hos barnmorskan vid lunch och då tog hon prover. Det var inget konstigt alls och hon tyckte att jag ska börja äta något litet innan jag går och lägger mig för att inte ha lågt blodsocker på morgonen. Det kan motverka illamående. Jag ska ge det ett försök.

Inga kommentarer: