fredag 13 september 2013

Aktiv Vecka

Det har minst sagt varit en aktiv vecka. Jag trodde att jag skulle bli rastlös som mammaledig men det har hittills inte varit några problem. Det är mamma- och bebisträffar hit och öppen förskola dit. Igår var vi på barnvagnsbio och idag träffades vi några stycken och tränade ihop utomhus. Jag höll i träningspasset som bestod av olika stationer. Cirkelträning där vi använde vår egen kroppsvikt som tyngd. Det räcker gott och väl för oss som nyss har fött barn.

Igår fyllde J år. Jag och O gjorde frukost på morgonen. O ville sitta med men somnade ganska fort. På kvällen blev det skaldjursfest som J hade önskat sig. Kräftor närmare bestämt. Han önskade sig det eller falukorv och makaroner. Det blev som sagt kräftor.

Ikväll är vi gräsänklingar då J är på konferens. Jag har jobbat lite medan O sover och ska nu passa på att lägga mig på soffan och titta på något meningslöst på TV. Det var ett tag sedan jag gjorde det.

Inga kommentarer: